Alla inlägg den 23 april 2010

Av ammemi - 23 april 2010 12:46

Nu slutar jag att blogga. vissa har fått som dom velat. lögner o åter lögner, anklagelser som inte finns någon sanning i. men nu är det stopp.När de ger sig på mina äldsta vänner, då är det stopp o ett bevis på att min blogg har fått påhälsning o 1 på bloglovin..undra vem det kan vara? Lever inte genom datorn, så jag klarar mig. men mina bloggvänner kommer jag fortfarande att hälsa på.

Fortsatt mycket nöje.


Även så avslutar jag mitt särboförhållande, vi har fått stå ut mycket skit.Men det finns en gräns o den är nu nådd.Hoppas vissa är nöjda nu. Så nu får jag fokusera på mig själv o mina barn och min hälsa.

Av ammemi - 23 april 2010 10:43

Natten har varit bättre, fick ta ett glas vin för att kunna somna när värken är som värst. Men det får ju inte bli någon vana. Har aldrig något vin hemma så det är väl inte någon risk.


Alkohol har aldrig varit någon god vän till mig, det finns annat gott att dricka än att behöva kanske ha ont i huvudet nästa dag.

Men whisky är väldigt gott tycker jag, det kan jag gärna ta en liten någon gång.


Men hur som haver,ska försöka kika in till mina bloggvänner idag.


Molnen tonar upp sig här, undrar vilket humör vädergudarna blir på idag?


Vi får allt vänta o se.


  

Det tonar upp sig......ryssberget långt där borta!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kroppsdel på dig själv är du mest nöjd med?
 Alla
 Benen
 Magen
 Överarmarna
 Rumpan
 Brösten
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Ammemis vänner.

RSS

Klockan är nu.....


Ovido - Quiz & Flashcards