Direktlänk till inlägg 21 april 2010

BondeSusanne o Frida.................

Av ammemi - 21 april 2010 11:15

Vad skönt det känns att ha en ny blogg, men jag får nog jobba lite till med den under dagen. Har sovit på soffan i natt,måste nog byta madrass i sängen. Annars har inget av värde hänt. Har pratat en stund med dottern min o så klart Bondesusanne min lilla vän.

Ska bli kul att åka upp där till henne o fira en riktig midsommar i Dalarna. Hennes x ståtade denna vecka i Hänt Extra, bilder från hans blogg där han på står han har en ny kärlek...å nej,mej lurar han inte o inte andra heller. Stackars människa som är så mediak-t.

Ha det gott idag mina vänner// Ammemi

  

 
 
Mita

Mita

21 april 2010 13:04

Hallå vännen,visst är det kul att förnya sig ibland.Jag var också Metro tidigare,sen bytte jag till bloggplatsen.Trivs bra här,jag har allt varit inne hos dig och kikat,men inte skrivit nåt,skäms på mig,*ler*
Sköt om dig vännen,
kramiz!

http://nospussar.bloggplatsen.se

 
ammemi

ammemi

21 april 2010 13:12

Halloj. Du jag har inte besökt en enda människa på veckor så det är jag som ska skämmas. Puss på dig så hörs vi!!!

http://www.ammemi.bloggplatsen.se

 
Karin

Karin

21 april 2010 13:43

Hej snygging! Har tänkt så mycket på dig. Min mobil kraschade och alla mina nummer försvann. För evigt, fick jag veta igår. Ring mig gärna!

http://blogg.alltombarn.se/ketchupmamma

 
Sannof

Sannof

21 april 2010 13:53

Jättefint du fått här på nya bloggen... jasså det blir Dalarn till midsommar.. Då blir du ju i mina trakter... Ha det gott..Kram på dej=)

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?ar

 
Janne Robin Hood

Janne Robin Hood

21 april 2010 14:16

Hej,
vilken snygg bild på en snygg qvinna ;) Och trivsamt på din blogg, du har ändå redan fått det personligt. Ska ut i dagen, men ville hälsa på innan - kul ses och hoppas du får en bra dag! Har ändrat länk nu så jag hittar ;) Kraaam, Hooden

http://www.metrobloggen.se/utrop

 
Ammis

Ammis

21 april 2010 14:51

Och vem bryr sig om han har en ny kärlek.....??? Det där är bara att släppa och inte värt att kommentera. Hoppas hon har det bra o. mår bra, Susanne. Är inte lite avundsjuk på en midsommar i Dalarna, men Dalsland går inte av för hacker den heller :D. KrAMelikram

http://ammis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

tove

22 april 2010 00:28

Det där x-et kan man ju strunta i tycker jag. Har ju inget större värde i historien - hälsa Susanne det.
Bloggsidan är mycket tilltalande. Kram.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ammemi - 23 april 2010 12:46

Nu slutar jag att blogga. vissa har fått som dom velat. lögner o åter lögner, anklagelser som inte finns någon sanning i. men nu är det stopp.När de ger sig på mina äldsta vänner, då är det stopp o ett bevis på att min blogg har fått påhälsning o 1 p...

Av ammemi - 23 april 2010 10:43


Natten har varit bättre, fick ta ett glas vin för att kunna somna när värken är som värst. Men det får ju inte bli någon vana. Har aldrig något vin hemma så det är väl inte någon risk. Alkohol har aldrig varit någon god vän till mig, det finns a...

Av ammemi - 22 april 2010 23:24

I alla fall är det ingen sådan.Ligger nu framför denna maskin igen, o inget blir bättre. jag har funderat allvarligt i kväll att sluta blogga. Det är ingen ide att försöka starta om på ny kula, man blir hittad. Till skillnad från metro där jag hörde ...

Av ammemi - 22 april 2010 21:05


på snart tre veckor. Behöver röra på mig lite fast det tar emot. När man inte har någon känsel i v.fot o kolsyrekänningar i benet. Men nu så har jag promenerat lite.................    Nu ska jag lägga mig o tänka lite över all världes proble...

Av ammemi - 22 april 2010 15:22


går genom magen. En sanning med modifikation. Går den genom tarmsystemet. Vill inte kräla mig upp genom rectum,tjocktarm o tolvfingertarm för att hitta hjärtat. Men jag tror att lite god mat är själva poängen här. Hur gör alla som inte kan eller ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kroppsdel på dig själv är du mest nöjd med?
 Alla
 Benen
 Magen
 Överarmarna
 Rumpan
 Brösten
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Ammemis vänner.

RSS

Klockan är nu.....


Ovido - Quiz & Flashcards