Direktlänk till inlägg 22 april 2010

Första promenaden...

Av ammemi - 22 april 2010 21:05

på snart tre veckor. Behöver röra på mig lite fast det tar emot.

När man inte har någon känsel i v.fot o kolsyrekänningar i benet.

Men nu så har jag promenerat lite.................

  

Nu ska jag lägga mig o tänka lite över all världes problem,o i morgon kanske man kan lösa det med.

 
 
charlotte

charlotte

23 april 2010 09:17

haha vilken rolig bild
ha en bra dag
kram

http://kloppan.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ammemi - 23 april 2010 12:46

Nu slutar jag att blogga. vissa har fått som dom velat. lögner o åter lögner, anklagelser som inte finns någon sanning i. men nu är det stopp.När de ger sig på mina äldsta vänner, då är det stopp o ett bevis på att min blogg har fått påhälsning o 1 p...

Av ammemi - 23 april 2010 10:43


Natten har varit bättre, fick ta ett glas vin för att kunna somna när värken är som värst. Men det får ju inte bli någon vana. Har aldrig något vin hemma så det är väl inte någon risk. Alkohol har aldrig varit någon god vän till mig, det finns a...

Av ammemi - 22 april 2010 23:24

I alla fall är det ingen sådan.Ligger nu framför denna maskin igen, o inget blir bättre. jag har funderat allvarligt i kväll att sluta blogga. Det är ingen ide att försöka starta om på ny kula, man blir hittad. Till skillnad från metro där jag hörde ...

Av ammemi - 22 april 2010 15:22


går genom magen. En sanning med modifikation. Går den genom tarmsystemet. Vill inte kräla mig upp genom rectum,tjocktarm o tolvfingertarm för att hitta hjärtat. Men jag tror att lite god mat är själva poängen här. Hur gör alla som inte kan eller ...

Av ammemi - 22 april 2010 10:05


ar natt,som vi kallar....Djävulsnatten  "sprungit" upp o ner hela natten, kissa, dricka,"woops"!!Hörde jag inte ett ljud...Nä..Gizmo var det Puhhh. Värken tar kål på mig. Nu förstår jag pappa som hade sådana ryggsmärtor, en gång såg jag honom m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kroppsdel på dig själv är du mest nöjd med?
 Alla
 Benen
 Magen
 Överarmarna
 Rumpan
 Brösten
 Ingen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Ammemis vänner.

RSS

Klockan är nu.....


Ovido - Quiz & Flashcards